בכל שנה Dunnhumby, מובילה עולמית בתחום מדעי נתוני הלקוחות המאפשרת לעסקים במקומות שונים להתחרות ולשגשג בכלכלה מונעת הנתונים של היום, עורכת מפגש APAC בהודו. במפגש זה, צוות ההנהלה שלהם יוצר ומעביר את מפת הדרכים לשנה הבאה. כחלק מפגישה עולמית זו, Dunnhumby משקיעים גם בפעילות משמעותית של גיבוש צוות בכדי לרכז את הצוות שלהם בפגישה שבה ישתפו מטרה משותפת ויחגגו את הישגי השנה האחרונה.
תוצאות
מרכזיות
- כל עובד ממלא תפקיד חיוני בארגון
- החשיבות שכל אחד מהאנשים יהיה מודע לתפקידו בארגון ולשימוש במשאבים בעולם של אי וודאות ותנודתיות.
- הפעילות צריכה לייצר הצהרה. היא צריכה להיות "גדולה מהחיים!"
המשגה ופיתוח
בהתחשב ביעדי הלקוח, צוות המוצר של Catalyst הודו -d'frens פיתח רעיון שיאפשר לחגוג את תרומתו של כל עובד באמצעות אמנות. האמנות תיוצר באמצעות חומרים ממוחזרים, ויצירות האמנות הסופיות יהיו ניתנות למחזור. אמנות הנקודות - המכונה גם פוינטיליזם - מכסה צורות רבות של אמנות. אמנים, מעצבים גרפיים, צלמים ומאיירים מתנסים בטכניקת האמנות המרגשת הזו. מקורה באחת מצורות האמנות העתיקות ביותר - ציורי הנקודות של האבוריג'ינים האוסטרלים.
ביום האירוע
ב-5 בספטמבר התכנסו 600 עובדי Dunnhumby בהייאט האנדז, ניו דלהי. המשתתפים חולקו ל- 30 צוותים של 20 משתתפים.
לאחר הסבר קצר על הפעילות, צוותים התכוונו להרוויח מכסי בקבוקים בצבעים שונים על ידי השלמת אתגרים מהנים ואקטיביים. מכסי הבקבוק היו במספר רב של צבעים, כאשר כל צבע מייצג סוג שירות מסוים. לאחר שהרוויחו את המכסים, הצוותים ניגשו להצמיד את מכסי הבקבוקים המגנטיים על לוחות אומנות המורכבים על לוחות מתכת בגובה של כמטר וחצי! כל צוות נדרש ליצור שני לוחות של יצירת האמנות הענקית הכללית. לקבוצות היה רישיון יצירה חופשי. ההתניה היחידה הייתה שהם חייבים למלא כל סוג של טקסט במכסים הלבנים. לקבוצות הייתה שעה אחת להשלים את האתגרים למכסי הבקבוקים ולהשלמת משטחי היצירה שלהם.ברגע שהצוותים סיימו הם השתתפו בסיכום. הובחנה אנלוגיה בין העובדים ומכסי הבקבוקים וכיצד לכל אחד מהם תפקיד חיוני. עבודת האומנות המושלמת הושוותה לפתרון המלא שאותו מספקת Dunnhumby ללקוחותיה. וכן החשיבות של מיחזור ומשאבים לשימוש חוזר.
בזמן שהחל סיכום הפעילות, מאחורי הקלעים, הצוות של d'frens החל להרכיב את 60 משטחי היצירה למיצג אמנות אחד. בסוף התחקיר, נחשף המייצג האומנותי שהושלם לקול קריאות השמחה והצהלה.
התוצאה
Crowning Glory ענה על הציפיות ואף מעבר לכך והיה פעילות בעלת השפעה גבוהה עם תוצאות מוחשיות שעמדו ביעדי הלקוח. כל המשתתפים היו מעורבים לחלוטין מההתחלה ועד הסוף. זו הייתה חגיגה אמיתית של מאמץ משותף. הובנה חשיבותו של תפקידו של כל אחד בארגון. צוות מגוון חוצה תרבויות נקשר באמצעות החוויה המשותפת.
עבודת האומנות שנתלתה במקום העבודה שלהם היא עדות לרוח הצוות השיתופית ולמאמץ הקולקטיבי שלהם.