תשומת הלב של הקהל בכנסים היא קריטית להצלחתו. מחקרים מראים כי טווח הקשב הממוצע של מבוגר הוא רק 10 דקות. לכן חשוב שהדוברים בכנס יתאימו את אופן ואת תוכן דבריהם באופן קבוע במהלך המצגת שלהם כדי לשמור על תשומת הלב והמעורבות של הקהל.
הפעילויות הממריצות, או "הממריצים", בין המצגות נחשבות כיום לכלי חובה ליצירת מעורבות, קריטי להחזר על ההשקעה - ROI. ממריצי הכנס צריכים להוות חלק מאסטרטגיה מכוונת של יצירת נרטיב אינטראקטיבי עם המשתתפים כדי להביא לתוצאה הרצויה. ממריץ שמוקם במקום הנכון ימקד את תשומת הלב, יחזק את הלמידה בכנס ויגביר את הפנמת הלמידה. ממריצים מגיעים במגוון של צורות. החל ממוזיקה וקצב עד לפעילויות רישות מהנות ותכניות אורח חיים בריא פעילות. לממריצים מבוססי טכנולוגיה כגון Go Engage ו- Shake It! יש ערך מוסף של משוב אנליטי כמותי מידי.
ל- Catalyst יש מגוון של ממריצים שתוכננו במיוחד כדי למקד מחדש את תשומת הלב של המשתתפים בכנס ולהגביר את המעורבות. זקוקים לעזרה בהחלטה? מחפשים משהו אחר? צרו קשר.
צפו כאן במבחר התכניות המבוקשות הקשורות לנושא.
זקוקים לעזרה בהחלטה? מחפשים משהו אחר?