פעילות צוות זו החלה כש"עורך העיתון" שלנו, מר ריצ'י רודס נתן תדריך על איך הצוותים יצרו, יצלמו ויספקו עמוד שער של עיתון בתוך פחות משלוש שעות!
אוסף של אפשרוית, עובדות על הצוות, סקופים בלעדיים, חדשות, פרסומות, תשבצי צוותיים, ייעוץ עסקי והמאמר הראשי, נאספו כולם כדי לתת לנו את מהדורת ליין קרופורד המכונה "החדש החדש".
הצוותים קיבלו במהירות תפקידים כאשר חלק הלכו לסדנת מחשבים, בעוד אחרים היו במעקב אחרי מקורות, יצירת תוכן חדשותי או השתתפות בסדנת קומיקס למהדורת הקומיקס. הקריקטוריסט שלנו, מר לארי פייג', לשעבר מ Los Angeles Times, South China Morning Post ו- The Standard, הוביל את האמנים החדשים ביצירת ושיפור הרישומים שלהם למשהו ייחודי באמת עבור ליין קרופורד.
אז הגיעה מסיבת עיתונאים מבוימת , שבה נבחרו חברי הצוות ששאלו את המשפיעים, מה הם יכולים לצפות במונחים של צמיחה עסקית וכיוון. זה סיפק את התוכן עבור מדור הייעוץ העסקי ובמקרים מסוימים אפילו התגנב לתוך המאמר הראשי, אם החדשות היו "חמות" במיוחד
אז הגיעו הרגעים האחרונים של שיתוף פעולה והקבוצות נאלצו לעמוד במועד האחרון להגשת עמוד השער על ידי הכנסת כל הסיפורים והמאמרים לתוכנת העיתון. כל העבודה הקשה שלהם הופיעה בצבעים אמיתיים של על A3, ועמודי השער חוברו ללוח הקצף והוצגו על כן הציור לעיני כל. כדי לעטוף הכל עורך החדשות שלנו הנחה דיון כדי לאפשר לקבוצות ליישם בקלות את הלמידה החווייתית שנרכשה למטרת השגת תוצאות טובות יותר במקום העבודה.
Making The News הוא מוצר גיבוש צוות מרגש, אשר שומר על מוטיבציה גבוהה בצוותים ויוצר מידה רבה של שביעות רצון כאשר רואים את התוצאות של העיתונים שיוצרו לפניכם. פעילות מצוינת להניע עבודת צוות, תוצאות עסקיות וחדשנות ". אליסון מק'לפלין, ראש מחלקת למידה ופיתוח, ליין קרופורד קראו עוד על Making The News