אחת האסטרטגיות החשובות לעידוד מעורבות העובדים ואיחוד הצוותים היא לגרום להם לתחושת מעורבות במותג החברה. לנקיטת צעדים כדי להפוך את העובדים שלכם לשגרירי המותג יש השפעה רבה על שימור העובדים וערך המותג. העובדים נתפשים על ידי לקוחות כמקור מידע אמין. לפיכך הם מביאים אותנטיות למותג ועוזרים לבנות קשרים רגשיים עם האנשים שמקיימים אינטראקציה עמו.
המותג צריך להיות חלק מהותי מתרבות החברה והצהרות הערכים. העובדים צריכים להבין את המותג ולדעת כיצד לתקשר ולפעול לגביו בצורה יעילה ומדויקת. דבר זה דורש הכשרת העובדים בנושא אסטרטגיית המותג של החברה, ובמידה מסוימת מתן הזדמנות לכל צוות העובדים לקחת חלק בפיתוח המותג. זה דורש אמון, שיתוף בעבודה, ושיתוף פעולה בין מחלקות.
יש לעודד את מובילי החברה לפתח עובדים שיהיו שגרירי מותג. וכפי שמתקיים עם תרבות החברה, המובילים חייבים לחיות ולנשום את המותג, בעקביות ובבהירות. תכניות אימון מנהיגות ממוקדות מותג יעילות עבור מנהלים בפיתוח אסטרטגיות לפיתוח מטרות המותג בצוות שלהם.
יש ל- Catalyst Global מספר תכניות גיבוש צוות, ימי צוות בחוץ, אימון מנהיגות וקליטת עובדים חדשים, אשר יכולות לסייע בחיזוק מעורבות העובדים ובלימוד נושא המותג ואסטרטגיית המותג.
צפו כאן במבחר התכניות המבוקשות הקשורות לנושא.
זקוקים לעזרה בהחלטה? מחפשים משהו אחר?