כדי להבין את מעורבות העובדים אנחנו צריכים להסתכל על דור ה-Y. למה? כי, המילניאלס, כפי שהם נקראים, הם קרוב לוודאי קהל היעד שלכם. להבין כיצד הם מעורבים זה להבין כיצד משפיעה המטרה על אנשים שחשובים לעסק שלך. בספרם, כוחה של המטרה, ג'ון אובריאן ואנדרו קוב, סקרו 100 ארגונים מובילים מרחבי העולם כדי לגלות את ההגדרה שלהם של המטרה, ערך וחזון. כאשר זיהו את האינדיקטורים החשובים ביותר להצלחה עסקית בעולם של אחרי משבר הפיננסי היום, 61% ציינו השפעות חברתיות וסביבתיות, לפני רווחיות 56% ואופי חדשני ויזמי 49%. רובם המכריע של המשתתפים הסכימו כי בהירות המטרה משפיעה על חזון הארגונים, קבלת החלטות אסטרטגיות, מעורבות העובדים, ומכאן הביצועים. הצוות באמת מעורב כאשר האצילו עליו אחריות שהוא לוקח על עצמו ומבין - הם יודעים איפה הם מתאימים בתמונה הגדולה. הם מרגישים מהימנים ואחראים מבלי להיות מנוהלים ברמת המיקרו. הם מרגישים שמתפתחים באופן אישי ואינטלקטואלי. הם יודעים איפה הם בקבוצה - שם הם יכולים לבקש עזרה ולחגוג הצלחה. הם מקבלים הכרה לעתים קרובות וכתוצאה מכך ממשיכים להרחיב את הכישורים האישיים שלהם. כתוצאה מכך רמה זו של מעורבות מקבלת את מלוא המינוף של המשאבים שלהם ומביאה לצמיחה עסקית. מעורבות היא תנאי הכרחי למנהיג שרוצה ליצור כוח עבודה בו כולם פועלים באותו כיוון, כולם מעורבים, ומרגישים שייכות ואחדות תוך עבודת צוות. לערב זה לקנות את ליבו ואת תודעתו של הפרט, עד רמה שהם יהיו מוכנים להפיל מחסומים במסע שלהם כדי להשיג את המשימה. כאשר לאנשים יש רעיונות והאפשרויות בוערות בהם, זה אומר שיש להם משמעות ותכלית באופן אישי, אז הם יכולים להיות מעורבים באמת. צפו בתוכניות הפופולריות ביותר שלנו לגיבוש צוותים המתמקדות במעורבות עובדים, או צרו אתנו קשר כדי לבקש תכנית המותאמת במיוחד לצורכי הצוות שלכם.
צפו כאן במבחר התכניות המבוקשות הקשורות לנושא.
זקוקים לעזרה בהחלטה? מחפשים משהו אחר?