נסטלה דרום אפריקה השיקו מגוון דגנים ייחודי לתינוקות. Nestum & Cerelac, לארוחות המזינות בשקיות של מנה בודדת היו נקודות מכירה ייחודיות רבות. הלקוח שלנו, צוות ניהול המוצר, רצה שנתכנן אסטרטגית השקת מוצר לצוות שלהם של 500 איש, שיהיה מעבר למצגות המוצר הרגילות ולחלוקה בחינם ברחבי המשרדים.
הם הבינו שהם זקוקים שהצוות שלהם יבין עד כמה טוב המוצר ולאחר מכן יהפוך להיות שגרירי המותג לחבריהם ולמשפחותיהם. התכונה החשובה ביותר שהם רצו להדגיש הייתה נוחות.
בעבודה עם סוכנות יחסי הציבור שלהם Ogilvy עיצבנו תחרות פנימית ליצירת פרסומת של דקה אחת שתשבח את המעלות של המוצרים. הפסקת פרסומות חוויית יצירת הפרסומת החדשנית שלנו הייתה המניע המושלם. הלקוח רצה לקבל מקסימום קילומטראז מההשקעה שלהם אז אנחנו המצאנו תכנית שרצה במשך 6 שבועות. בשבוע הראשון הקמנו תצוגה במזנון במשרדיהם. הקמנו מצלמות קולנוע, לוחות, לוחות עלילה, כרזות ועוד שורה של אביזרים. הצוות שלא חשד ציפה לשחקנים שיתפרצו למקום ולבמאים שיתחילו לנבוח פקודות בכל רגע. זה בא בשבוע שלאחר מכן, בשעה מוקדמת אחת בבוקר, כולם קיבלו מייל שמבקש בהם להגיע אל המזנון בצהריים אם היה להם כישרון יצירתי כלשהו! שם הם התקבלו בברכה עם צוות המנחים מהחלומות של Catalyst במגוון תחפושות עושים פרסומת מדומה ומערבים את הצוות בצורה מאוד מאולתרת.
ואז כשהם ישבו לאכול ארוחת צהריים חילקנו אותם לקבוצות והסברנו שהמהומה הייתה כולה על הנושא והאתגר. היו להם שבועיים כדי להיפגש עם כמה עמיתים יחד ולהגיש תסריט לפרסומת מקורית, אינפורמטיבית ומעניינת של Nestum and Cerelac. התגובה הייתה מדהימה. הבניין רעש מהתרגשות ושבועיים לאחר מכן נבחרו המועמדים הסופיים. חמישה רעיונות של צוותים יהפכו לפרסומות. כל חמשת הצוותים הוזמנו לסדנה באתר והציגו את הציוד הטכני, נתנו להם כמה קווים מנחים וטיפים ליצירת פרסומות זוכות, והם הוצגו בפני מומחי צוות החלומות, אשר עבדו עימם ואימנו אותם בחוויה. הצילומים החלו לאחר זמן קצר ובממוצע של 4 שעות לכל צוות הייתה פרסומת "מוכנה למאכל". הפרסומות הועלו לאינטראנט של החברה ול- YouTube. כל העובדים התבקשו להצביע למודעה המועדפת עליהם.
הזוכה הוכרז בטקס נוצץ שנערך באתר הלקוח. עוד השתתפות גדולה של צוות שהבטיחה שפע הזדמנויות לחשוף את צוות הלקוחות לאפילו יותר מסרים ולמידה על המוצר.
הלקוח היה מרוצה מעל ומעבר עם התוצאה. 5 פרסומות גדולות והבניין כולו מדבר על המוצר שלהם! אנחנו כבר מדברים איתם על איך אנחנו יכולים להביא קצת קסם של Catalyst לאירועים הבאים שלהם. השקות מוצרים ב- Nestle לעולם לא יהיו אותו הדבר! P>